• head_banner_01
  • head_banner_02

U dispusitivu di cuntrollu di a porta di l'Hospital hè trè manere

Quandu facenu parechje porte di sala, sò usati assai metudi di cuntrollu diffirenti.Per quessa, per u mantenimentu di a porta di a sala, ci sò certi requisiti in quantu à u rendiment di sicurezza, è ci vole una certa cunniscenza.Attualmente nantu à u mercatu, i metudi di cuntrollu di a trasmissione di a porta di u quartieru includenu principalmente u cuntrollu elettricu in situ, u cuntrollu di l'alarma di u focu è u cuntrollu manuale, chì ponu esse cumplettamente i trè esigenze funzionali sopra.

I pruduttori di porte di Ward deve esse attentu à i seguenti punti:
1. In l'edifici di l'uffiziu, l'uspitali è altri lochi, i detectors di fumu generale rilevanu i signali di u focu più veloce di i detectors di temperatura, è a vitezza di l'alarma hè più veloce, cusì u signale di alarme di detector di fumu hè utilizatu cum'è u primu signalu di cuntrollu.
2. Dopu à una alarme di u focu si faci, u signale di alarme, a porta di a sala hè calata da a mità, è u pianu hè calatu è altri signali deve esse rinviatu à a sala di cuntrollu di u focu.
3. Ci hè una cortina d'acqua à a porta di a sala.Quandu si faci un focu, hè necessariu di mandà un signalu di alarme di u focu à a sala di cuntrollu è cuntrullà a valvula solenoide di cortina d'acqua per apre automaticamente per fà u travagliu di u sistema di cortina d'acqua.
Per risolve stu prublema, u fabricatore di a porta di a sala hà aghjustatu un dispositivu di cuntrollu di fusione di temperatura in u mantenimentu.Quandu stallate a porta di a sala, duvete sceglie u dispusitivu di trasmissione u più vicinu pussibule à u dispusitivu di trasmissione.

22 23


Tempu di pubblicazione: 08-oct-2021