• head_banner_01
  • head_banner_02

Insegni à identificà l'effettu di l'insulazione di u sonu di e porte medichi

Oghje, i prufessiunali di Moenke Door Industry vi insegnanu cumu identificà l'effettu di l'insulazione acustica di e porte medichi.Spergu chì a nostra introduzione pò aiutà megliu.

1. Fighjate à a flatness di a porta speciale per l'uspidale.U più flatter u fogliu di a porta, u megliu a cunnessione cù a porta di a porta, indipendentemente da a struttura.Sempre chì a porta di legnu deformata hè insonorizzata, ùn hà micca travagliatu, è perdirà l'aria.

2. Fighjendu u pesu, a furmula di l'isolamentu di u sonu hè direttamente ligata à a densità di u materiale, cusì l'insulazione di u sonu di l'alta densità hè relativamente bona, è a porta modellata hè relativamente ligera, chì hè l'urìgine di u sonu poviru. insulazione di a porta stampata.

3. A qualità di a cola gonfia trà a porta di a porta è u muru, se questu ùn hè micca bonu, affettarà seriamente l'insulation sonora.

4. Fighjate à u gruixu di u pannellu di a porta di l'uspidale, u più grossu u pannellu, u megliu l'effettu di l'isolamentu di u sonu.U gruixu di a capa superficia è a flatness sò ancu megliu, ma u costu aumentarà.

Avete amparatu à identificà l'effettu di l'insulazione di u sonu di e porte mediche attraversu i prufessiunali di l'Industria Moenke Door?Per sapè di più, seguiteci per piacè.


Tempu di post: 23-May-2022