• head_banner_01
  • head_banner_02

CULORE DI PORTA MEDICA

Siccomu i bisogni di u paese per i materiali di custruzione sò sempre più alti, soprattuttu in quantu à a prutezzione di l'ambiente.Dunque, a dumanda di diversificazione di u culore, multifunzionalità è durabilità in a decorazione di l'infrastruttura in i lochi publichi hè in constantemente crescente.Per esempiu, per i porti medichi cumunimenti usati in l'uspitali, i bisogni di a stallazione di a porta sò diffirenti in ogni locu, è i culori stallati in ogni locu diffirenti sò ancu diffirenti.Oghje, capiscenu a diffarenza trà ogni zona di l'uspidale.Requisiti di culore per e porte medichi.

1. Medicina interna è cirurgia: E persone cun endocrine poveru ponu sceglie più verde.U verde pò calmà u sistema nervu, prumove a secrezione di u sucu gastricu, aiuta a digestioni è aiuta à eliminà a fatigue.Hà un certu effettu nantu à svenimenti, fatigue, nausea è emozioni negattivi.

2. A porta di l'uspidale di ostetricia è ginecologia: Per riflette e caratteristiche di e donne, u purpurinu chjaru, u rosa chjaru è altre serie pò esse usatu per creà un ambiente medicale di moda, caldu è dolce per e donne.

3. Neurologia: U giallu pò stimulà i nervi è u sistema digestivu, aiuta à rinfurzà a capacità di u pensamentu lògicu, è pò stimulà u desideriu è a vulintà di i malati cù depressione.

4. Ottomenulugia: U calmu blu pò allevà a tensione musculare è rilassate i nervi.

5. Sala operatore: Verdi o turchinu pò esse usatu per dà à e persone una sensazione di tranquillità, cunfortu è fiducia, chì ponu alleviare a fatigue mentale è a fatigue oculare, è pò ancu eliminà a fatigue visuale causata da a visione longu di u duttore di sangue rossu. , è stabilizzà l'umore di u duttore.

6. A porta medica di a sala d'attesa: u giallu caldu pò esse usatu.U giallu hè u culore più piacevule in u spettru di culore.Hè cunsideratu cum'è un simbulu di saviezza è luce, è pò stimulà a vitalità di e persone.

7. Sala di cunsultazione: Hè adattatu per aduprà u turchinu per fà chì a ghjente si sente tranquilla, per chì i pazienti ponu allevà a tensione.

8. Dipartimentu d'Urgenza: Verde, simbulizendu u canali verde, aiuta à allevà a tensione nervosa.

9. Sala mentale: u turchinu chiaru riempia a sala psichiatrica, perchè i malati cù una tensione mentale alta sò circundati da tranquillità, cunfortu è tranquillità, per chì u core inquietu pò esse calmatu.

10. A porta di l'uspidale di a sala geriatrica: un culore aranciu chjaru hè datu à a sala geriatrica, creendu un ambiente pienu di splendore è poesia intellettuale in u vaghjimu d'oru.

11. Cunsulta psicologica: Blue hà l'effettu di calà a prissioni sanguigna, chì pò rallentà a freccia di u pulsu, chì hè assai benefica per eliminà a tensione, allevianu i sintomi di mal di testa, di vertigini è di insomnia, dà a ghjente un sensu di calma.

12. Restaurant di l'Hospital: Orange pò induce l'appetite, facilità l'absorzione di calcium, è generà vitalità.

13. Porta medica di l'unità di cure intensive: beige caldu è tranquillu, verde chjaru chjaru è dolce, è rosa sò assai adattati per elli, è si sentenu caldi è micca forti.

 

Dunque, sti 13 spazii diffirenti sò in fondu tutte e zone di l'uspidale.L'uspidale deve ancu attentu à u culore di a porta medica, chì hè ancu benefica per a ricuperazione di u paci.Tuttavia, in più di u culore di a porta medica, in Qualità deve ancu esse pagatu attente, cum'è questu hè un fattore impurtante per assicurà a sicurità di i pazienti.

nutizie

 

nutizie 1


Tempu di Postu: Jul-08-2022