• head_banner_01
  • head_banner_02

Cumu sceglite u culore di a porta di l'Hospital?

Camminendu in l'uspidale, truvemu chì u biancu hè u disignu di culore più cumuni in i spazii medichi.Stu stilu di disignu hè generalmente interpretatu cum'è un simbulu di prufessiunalità, purità, pulizia è sacralità in a scienza di u culore architettonicu.Da l'analisi di l'effetti visuali, u biancu pò rinfurzà a luminosità di u spaziu, creà un spaziu medico prufessiunale mudernu, è dà à e persone un sensu rinfrescante è pulitu.

Ma s'ellu hè un grande pezzu di biancu chjaru, stà in ellu per un bellu pezzu pò facilmente sentu depressu.I fatti anu dimustratu chì l'usu scientificu è raghjone di altri culori in u disignu di l'ambienti di l'ospitale pò creà un ambiente hospitalariu più còmode.Dunque, in u disignu di e porte mediche, e porte mediche bianche sò raramente vistu.Da una banda, hè cunsideratu per riduce una grande zona di biancu, da l'altra banda, hè cunsideratu chì u biancu hè faciule di tinte.

1. U blu pò purtà a pace è a tranquillità è hè un culore rinfrescante è luminoso.U blu enfatizeghja u temperamentu introvertitu è ​​calmu.
2. U verde cuntene u significatu di freschezza, pace, sicurezza, calma è cunsulazione.Pò esse usatu in i lochi medichi per creà una atmosfera di nascita è speranza.
3. U culore di legnu enfatizeghja simplicità, cunfortu, natura è atmosfera calda.Ch'ella sia impiallacciatura di legnu nantu à u muru o in terra, pò ghjucà un ambiente rilassante.

Di sicuru, s'è vo vulete custruì un spitali chì pò purtà un sintimu frescu di l'estiu, in più di l'usu scientificu di i culori nantu à e porte medichi, u spaziu tutale di l'uspitalu hà ancu bisognu di utilizà i culori scientificamente, è ancu in u disignu di l'edificazioni. .A selezzione di materiali è u cuntrollu di u cunsumu d'energia È cusì, cunzidira a creazione di un ospedale ecologicu verde in una manera all-round.

15

16


Tempu di Postu: Nov-09-2021