• head_banner_01
  • head_banner_02

Perchè i prezzi di e porte medichi varienu?

In u prucessu di persunalizà e porte medicale, assai persone truveranu chì i prezzi di e porte mediche di diversi fabricatori sò diffirenti, è certi ancu varianu assai, cusì alcuni clienti sceglienu direttamente porte boni, cusì oghje parleraghju di certi fatturi chì affettanu u prezzu di e porte medichi.

1. Ci sò parechji materiali per fà e porte medicale anti-collisione, cum'è e porte tradiziunali di legnu è e porte d'acciaio chì sò cumunamenti usate avà.Ancu s'è e porte di lignu sò più faciuli di travaglià è pareanu più belle, sò gradualmente rimpiazzate da l'acciaio per via di a so vita di serviziu relativamente corta.I nostri pannelli di porte d'acciaio cumunimenti usati sò principalmente fogli d'acciaio inox è fogli galvanizzati.À mezu à elli, foglia galvanizzata hè largamente usata, è u costu di pruduzzione hè più bassu cà quellu di 304 materiale.U listessu materiale hè ancu divisu in diversi spessori, chì affettanu u prezzu.I clienti ponu sceglie di persunalizà secondu i so bisogni.

2. U costu di u pad internu di a porta medica hè diversu, è u costu fluctuate in cunseguenza.Ci hè ancu parechji tipi di riempimentu internu.Per quelli chì anu esigenze più altu, pò esse selezziunatu u rinfrescante di favo d'aluminiu, seguitu da u silicatu di calcium board backfill è l'asbestos backfill.Fillers di carta Honeycomb, etc., u prezzu diminuisce à turnu, pudete sceglie u filler currispundente secondu i vostri bisogni è u budget.

3. Accessori di hardware L'accessori di hardware nantu à a porta medica pò esse fatta di l'acciaio inox 304, chì hè robustu è durable, ma u prezzu serà relativamente altu.Se sceglite l'hardware galvanizatu o 201, u costu serà ridutta in cunseguenza, ma affettarà u rendiment;in più, pò esse usatu in medicale U piattu anti-collision hè stallatu nantu à u fogliu di a porta in una pusizioni apprupriata, chì pò riduce u dannu à a fronte di u carrettu o di u lettu in sedia à rotelle quandu apre è chjude a porta, è allargà u serviziu. vita.

I mutivi di sopra sò i mutivi principali di i prezzi irregolari di e porte medichi.Un altru fattore impurtante hè u fabricatore.I porti medichi persunalizati anu bisognu di cooperà cù i pruduttori prufessiunali per ottene i risultati previsti, per quessa, hè ancu assai impurtante di sceglie un bonu fabricatore.

erfgd (1)
erfgd (2)

Tempu di Postu: Feb-15-2022