• head_banner_01
  • head_banner_02

Chì sò i causi di muffa nantu à a porta ermetica è e soluzioni

E porte ermetiche sò una parte must-have di a nostra vita, ma ci sarà muffa in u prucessu di usu.Credu chì parechji utilizatori sò più preoccupati di stu prublema, cusì per risolve a cunfusione di tutti, l'editore hà cumpilatu qualchi infurmazione nantu à I mutivi è suluzioni per stu fenomenu di e porte ermetiche, spergu à aiutà tutti.
1. A diferenza di temperatura trà u friddu è u caldu porta à a generazione di vapor d'acqua in a stanza.Per esempiu, in a staghjoni piovana cuntinuu o a staghjoni piovana prugna in u sudu, ci hè in generale assai di vapuri d'acqua interna, è ancu e gocce d'acqua si cundensanu nantu à i mura è e porte ermetiche, chì hè faciule per fà a porta ermetica muffa.
2. Ci hè parechje mutivi per u mildiu nantu à a porta ermetica.Ch'ella sia u clima o l'attività di l'internu di ogni ghjornu, pò causà a porta ermetica per allevà u mildiu.
3. Hè pussibule chì u legnu hè stata sprinkled cù l'acqua in u prucessu di fà a porta ermetica, o u legnu hè stata fatta in una porta ermetica senza siccà.
4. A porta ermetica attuale hè dipinta menu freti, o ci hè un prublema cù u vernice stessu, chì pruvucarà ancu muffa nantu à a porta ermetica.
5. I spazii cum'è a cucina è i bagni sò spessu in cuntattu cù l'acqua, è hè difficiule di impedisce u vapore d'acqua da esse assorbutu da a porta ermetica, cusì e porte ermetiche in a cucina è u bagnu sò relativamente più propensu à u muffa.
6. Quandu di solitu pulita o pulita, hè assai prubabile chì l'acqua da u mop o rag splash in a porta ermetica.Perchè ùn aghju micca assai attente in u prucessu, cù u tempu, ci sò parechji picculi spots di mildiu nantu à a porta ermetica.
Soluzione:
1. U muffa nantu à a porta ermetica ùn solu ùn affetta l'aspettu, ma ancu a razza di muffa, chì pò causà altre malatie respiratorie cum'è l'asma.
2. U fabricatore di a porta ermetica ricumandemu chì quandu a porta ermetica si trova à esse muffa, u muffa pò esse sguassatu cù una spugna di carta secca, o spazzolate uni pochi volte cù una spazzola è poi sguassate cù una spugna di carta.Se u moldu ùn hè micca sguassatu, strofinate vigorosamente cù una spugna di carta umida o una toalla uni pochi volte.L'olii essenziali speciali anu ancu una bona funzione di rimozione di muffa.I spots di muffa ponu esse eliminati prima cù un pappu limpiu pulitu cù un agentu di pulizia speciale.
3. Apply una strata di cera di porta o oliu essenziale speciale à u locu induve u mildiu cresce, è mette un pezzu di sapone in u locu cun un odore di muffa, o pò esse seccu residues di tè per eliminà l'odore di muffa.

i suluzioni


Tempu di Postu: Aug-31-2022