• head_banner_01
  • head_banner_02

Cunsiglii per u mantenimentu di a porta di a sala operatoria

Se parlate di a parte più impurtante di l'uspidale, deve esse a sala operatoria.Di solitu, per assicurà chì ùn serà micca affettatu durante l'operazione, l'uspidale installerà a porta di a sala operatoria per assicurà un bonu ambiente operativu durante l'operazione.Dunque, per assicurà un bon ambiente durante ogni operazione, hè necessariu di mantene i chirurghi in usu di ogni ghjornu.In seguitu, u fabricatore di a porta di a sala operatoria di a porta medica vi presentà parechji metudi di mantenimentu.

1. U mantenimentu di a porta di a sala operatoria ùn deve micca solu pulisce a porta d'induzione, ma ancu pulisce u fogliu di a porta.Quandu si pulisce, hè ancu necessariu di sguassate l'umidità nantu à a superficia per evità u residu di umidità è causanu rust.Dopu quì, hè necessariu di pulizziari a vicinanza di i chirurghi per impediscenu a polvera accumulata da affettà i dispositi di induzione di i chirurghi, chì pruvucarà insensibilità in a porta non operativa.

2. U cabinet di a porta di a sala operatoria hè assai faciule d'accumulà a polvera, è assai di terra pò accumulà in trè à cinque ghjorni.In i casi severi, l'interruttore di putenza serà insensibile.Quì, u fabricatore di a porta di a sala operatoria ricumanda di pulisce l'armarii di i chirurghi regularmente, è duvete spegne u putere durante u prucessu di pulizia per evità prublemi di sicurezza.

3. U rail di guida è a rota di terra sò accessori assai impurtanti per u funziunamentu di a porta di a sala operatoria.Se u mantenimentu ùn hè micca realizatu per un bellu pezzu, ci saranu marmellate.Per quessa, sti dui accessori deve esse mantinutu è verificatu regularmente, puliti è lubricati, è evite a porta medica A porta di a sala operatoria hè malfunzione.

A porta di a sala operatoria pò furnisce comodità à u persunale di l'uspitalu è ùn serà micca affettatu durante l'operazione.Dunque, a porta di a sala operatoria deve esse mantenuta regularmente durante l'usu per assicurà chì a porta di a sala operatoria pò avè u megliu effettu operatore.

hth


Tempu di Postu: 05-Jan-2022