• head_banner_01
  • head_banner_02

A strategia di sviluppu à longu andà di a porta medica di Moenke Door

Chì sò e strategie di sviluppu à longu andà di a porta medica di Moenke Door Industry?Cumu pò esse sviluppatu per un bellu pezzu?I seguenti persunali prufessiunali è tecnichi vi presenteranu.

1. Pigliate a strada di spicializazioni: Ci sò millaie di fabricatori di porta di legnu domesticu, è a maiò parte di elli sò porte di migliione di casa.Se vulete stà in u mercatu di a porta di legnu per un bellu pezzu, duvete piglià a strada prufessiunale, micca solu "specializata", ma ancu "fine".Cusì pudete andà più in là.Per esempiu, Haosen Medical Door si concentra solu in a ricerca è u sviluppu è a produzzione di porte mediche.Ogni volta chì menzionate e porte mediche, penserete à Moenke.

2. Introduce l'equipaggiu più avanzatu: Avà hè l'era di l'Industria 4.0, tutti i prucessi manuali ponu esse rimpiazzati da machini, i salarii di i travagliadori domestici sò generalmente elevati, è i normi di travagliu di ogni travagliadore sò inconsistenti, chì portanu à una qualità irregolare. di porte medicale irregolari.Tutti i cambiamenti à l'equipaggiu mecanizatu ponu aumentà assai l'efficienza di u travagliu, ma ancu rende a qualità di i prudutti più garantita.

3. Rispondi attivamente à a chjama di u statu: In i primi tempi di riforma è apertura, avemu sviluppatu cecu l'ecunumia è ignorava assai prublemi, cum'è l'ambiente.

摩恩科1

摩恩科2


Tempu di Post: 18-May-2022