• head_banner_01
  • head_banner_02

U cunsideratu in a custruzzione di porte medichi

A porta medica hè una porta speciale per l'uspidale, per quessa, ci sò parechji fatturi per esse cunsideratu quandu custruite.Questu articulu parrarà brevemente di i prublemi chì anu da esse cunsideratu in a custruzzione di porte medichi.
1. Sigillatura di u bordu di fibra di carbonu: I quattru lati di a porta medica, a tappa di a porta medica è u filu in a porta medica sò bordati cù profili d'acciaio inox (acciaio inossidabile è resistente à l'acidu).Hè carattarizatu da i seguenti vantaghji cumparatu cù a sigillatura di bordu di porta medica dipinta è a sigillatura di bordu in PVC:
1. Bona qualità di sigillatura di bordu: Quandu a porta medica di legnu è a manica assorbanu l'umidità, ùn ci hè micca un impattu negativu nantu à a qualità di u sealing di bordu.
2. Forte resistenza à l'impattu;postu chì a sigillatura di u bordu di fibra di carbonu hè tutta sigillata, ancu s'ellu hè bumped o scratched, l'apparizione di scum, pits o scratches in i cantoni di i materiali di custruzzione ùn anu micca sempre apparsu.Imbulighjate a linea 90 gradi.Intornu à e porte mediche, i coperchi di e porte medichi, e porte medichi.Risolve currettamente u prublema di bordi è anguli dannighjati durante l'usu.
3. Prutegge è mantene u cuntenutu d'acqua uniforme è equilibratu di i materiali di custruzzione in l'internu è fora di a porta medica;perchè u bordu di sigillatura hè frescu, ùn ci sarà micca l'absorzione di l'umidità locale irregolare è a deumidificazione, è i bordi è i cantoni ùn saranu micca danucati.Quandu hè mandatu, u cuntenutu di umidità di i materiali di custruzzione esterni di u pruduttu hè sempre prutettu è mantinutu.Ancu alluntanendu i fatturi staghjunali o u friddu cintrali, l'alta temperatura esterna è l'umidità relativa pò cambià di novu.E porte è manichi medichi ponu ancu espansione è cumpressione in un statu di equilibriu uniforme.
4. Dopu à a stallazione, l'effettu generale hè bonu, perchè l'imballaggio di l'angulu è a sigillatura di u bordu cunghjuntu sò aduttati, è a sigillatura di u bordu di ogni parte hè perfettamenti cunnessu, horizontale è verticale, è ùn ci sò micca cuciture di cola è linii neri chì ùn sò micca stallati. strettamente.
5. Mancanza di sigilli di bordu di fibra di carbone;estremamente conforme.
2. Disegnu di cinturione anti-collisione: a sigillatura di u bordu di fibra di carbonu risolve u prublema di i cantoni dannighjati di l'avamposti di a porta medica.Tuttavia, u filu di u focu di a tappa frontale di a porta hè sempre facilmente graffiatu da a vittura.Dunque, in u disignu, hè cunsideratu chì u cinturione di paraurti ùn hè micca stallatu à l'altitudine di 65-85mm, 780-800mm è a distanza da l'altezza di 300-320mm.
3. A prova di umidità è anti-skid: trà toilette di l'uspidale, stanze d'acqua bollente, lavanderia, stanze di disinfezione, etc. L'uspidale hè dotatu di un controller dedicatu per e porte automatiche è un interruttore di pede cù un rendimentu eccellente.U persunale medico solu bisognu di mette i so pedi in a scatula di l'interruttore, è a porta automatica pò esse aperta è chjusa, o pò esse operata manualmente.E porte automatiche anu sigilli di gomma speciale intornu à a porta mobile.Quandu a porta hè chjusa, ponu esse affissati in modu affidabile à u quadru di a porta per assicurà a stretta di l'aria di a porta.In particulare, i toilette in l'uspitali anu a più alta umidità relativa.Dunque, a resistenza di umidità è di slip hè assai impurtante.

asdad


Tempu di Postu: Feb-21-2022