• head_banner_01
  • head_banner_02

I pruduttori di porte di l'ospedale analizanu u rendiment di e porte di l'ospedale

Perchè hè aduprata nantu à e porte di e cliniche, i pruduttori di porte di l'ospedale anu da seguità strettamente i requisiti di l'applicazione di u cliente per a produzzione è a trasfurmazioni di e porte in a produzzione di porte di l'Hospital.Allora chì prestazione di a porta prodotta pò risponde à i bisogni di u persunale medico?Dopu, avemu da capisce inseme.

1. A porta di l'Hospital hà un effettu di bloccu assai bonu, cum'è u rumore, u ciclone è a radiazione d'onda elettromagnetica, chì pò esse impeditu à a porta, è hà un prucessu di produzzione più altu per u corpu di a porta, a materia prima di u quadru di a porta, u utensili à l 'interfaccia, è u prucessu di pruduzzioni di a porta.Rigettu.

2. A porta hè furnutu cù una unità di putenza forte, chì pò funziunà nurmalmente nantu à piste anormali.Per migliurà megliu a stabilità di a porta, e caratteristiche di u dispusitivu di putenza internu sò appropriatamente richieste, cum'è l'equipaggiu di prutezzione di sicurità per a contaminazione ambientale, ecc. .

3. L'elementi chì a porta usa in situ sò proattivu è stabile.Funzioni basi cum'è cullizzioni, sintimu sicundariu, e lu putiri-on serratura ùn pò manca.

4. E funzioni basi di una parte di a porta sò completamente restaurate.

5. U sensoru ricevutu in a porta hè ancu anormali.U cuncettu basu di u sensu sfarente hè chì a porta mobile medicale attiva hà un sensoru di a manu diritta senza cuntattu, u pede superiore è un sensore chjave.

6, a tenuta d'aria
①A gamma di tensione di travagliu applicabile à i cumpunenti di u sistema di cuntrollu elettricu deve esse larga.
②U corpu di a porta è a superficia di a superficia esterna sò fatti di platti d'acciaio inossidabile, platti d'acciaio spessi elettrolitici, piastrelle d'acciaio di culore, etc. À mezu à elli, a piastra d'acciaio rusty hè bona, ma u costu hè aumentatu.A strata di partizione media hè fatta di schiuma o struttura di favo;per u corpu di a porta cù regulazioni di radiazione anti-elettromagnetica, a strata di partizione media deve avè un certu spessore di bordu di grafite sandwiched in u mezu.Inoltre, ci deve esse una cinta di sigillatura incrustata in l'articuli di u muru.U mutivu hè chì certi spazii anu fonti di radiazione o anu rigulamenti elevati nantu à a sterilizazione è a sigillatura.
③Una parte di a manipulazione di i dispositi elettronici deve seguità i requisiti di e specificazioni pertinenti di teste di cumpatibilità elettromagnetica in u mo paese per evità l'impattu nantu à i dispositi medichi.
④U riduttore di u mutore deve esse cuncepitu in modu prufessiunale per evità u rumore quantu pussibule, in modu di cunfurmà cù e regulazioni di u rumore di a stanza pulita è esse purtatu da u paziente.

7, funzione unica
①A funzione di chjusu di chjude a buttrega cù un tempu di ritardu è a seconda funzione di guida curretta.
②Un connettore di alimentazione riservatu hè necessariu.
③Uperà e prese funziunali di a machina è l'attrezzatura di a sala di doccia.
④ Per rinfurzà megliu a funzione di prevenzione, u corpu di a porta deve esse equipatu cù una funzione di bomba di bloccu di vittime per assicurà chì i passanti ùn sò micca facilmente feriti da spremitura.

In ordine à facilità megliu u travagliu di salvezza di u persunale medicale, i pruduttori di porta di l'uspidale duveranu furnisce funzioni di prutezzione di salvezza, è avè una bona ermetica è funziunalità quandu pruducia e porte Hospital, per ottene a maiò parte di i bisogni di l'applicazioni di u cliente sò ancu benefizii per u salvamentu di u paziente.

1211


Tempu di Postu: Dec-10-2021