• head_banner_01
  • head_banner_02

Quattru metudi di mantenimentu per e porte di a sala operatoria

Una sala operatoria di l'uspitalu hè un locu assai impurtante in una istituzione.Si pò dì chì un duttore faci una operazione in a sala operatoria.Dunque, per impedisce à i medichi di esse affettati da fatturi esterni durante l'operazione, quasi tutti l'istituzioni medichi metteranu una squadra in a sala operatoria per furnisce un ambiente speciale per a sala operatoria.Di sicuru, u mantenimentu hè essenziale per sta porta per fà bè ogni volta.

Quattru metudi di mantenimentu per e porte di a sala operatoria

1. Durante l'usu di a porta di a sala operatoria, ùn hè micca permessu di entre aria forte, oggetti pisanti, etc.Pigliate è graffiate u corpu di a porta per impedisce a deformazione di u fogliu di a porta è l'espansione di u spaziu di a porta.Una capa protettiva esterna insufficiente portarà à u so rendiment.

2. Sè vo vulete mantene a porta ermetica, allura a pulizia hè un must.Quandu si pulisce, ùn hè micca solu pulisce u fogliu di a porta, ma ancu attentu à l'umidità residuale nantu à a superficia dopu a pulizia, per prevene l'umidità residuale di pruvucà u corpu di a porta è e so parti à arruggini.Inoltre, mantene a vicinanza di a porta di a sala operatoria pulita, classificà a polvera accumulata è i detriti, è evite l'insensibilità di l'equipaggiu di sensori chì afectanu a porta.

3. Organizzà e valigie torna à a cità per evità e porte stagne insicure durante l'usu.L'armadiu ùn hè micca bisognu di pulisce spessu.A pulizia regulare hè abbastanza.L'alimentazione elettrica deve esse disattivata durante u prucessu di pulizia per assicurà a sicurità di l'operatori.

Quattru metudi di mantenimentu per e porte di a sala operatoria

4. A coordinazione di e diverse parti di a porta di a sala operatoria hè assai impurtante, cusì durante u mantenimentu, i rails di guida è i roti di terra deve esse regularmente manteni è inspeccionati, puliti è leveled per evitari periculi oculati.

Videndu questu, pensu chì tutti cunnosci l'impurtanza di e porte di a sala operatoria, cusì u mantenimentu hè criticu.

tvykhf


Tempu di Postu: Feb-28-2022